14 februarie cu gust de Londra

Cu un zâmbet pe față, vă mărturiesc faptul că escapada din Londra s-a terminat, dar eu înca am rămas cu gustul ei. A fost delicioasă!

Trebuie să menționez că am mai fost în Londra înainte, chiar de multe ori, deci NU RECOMAND să mergeți PENTRU PRIMA OARĂ în Londra DOAR O ZI! Londra merită pe puțin o săptămână. Este de vis!

Anyways, în urmă cu câteva luni sora mea mi-a spus că a prins o ofertă pentru Londra de 14 februarie, m-a întrebat dacă vreau să merg și eram toată un DAAA! Pentru că Londra este orașul meu preferat!

CAT A COSTAT TRANSPORTUL?

Călătoria de o zi nu costă foarte mult, trebuie să fii atent să iei biletele la prețul cel mai potrivit. Noi am dat fix 55 de euro/persoană pe biletul de avion. Am plecat din aeroportul din București și am aterizat pe  aeroportul Luton, nu pe cel principal( Heathrow). De la aeroport până în centrul Londrei ne-am deplasat în felul următor:

1. Am luat un autobuz cu care am făcut aproximativ 10 minute până la gara de unde trebuia să luăm trenul cu direcția Londra. Călătoria cu trenul a durat 30 de minute. Toată povestea asta a costat 15 lire. Autobuzul și trenul veneau la pachet.
  2. Când am ajuns în Londra am achiziționat câte un bilet de metrou pentru fiecare pe zonele 1-6, valabil 24h. Am ales această soluție pentru că nu știam de câte ori vom avea nevoie de metrou, iar dacă urma să cumpărăm bilete pentru fiecare călătorie în parte, prețul era unul mult mai mare. Aici am plătit 11 lire.
  3. Când am plecat din Londra spre aeroportul Gatwick, am cumpărat un bilet de tren , care a costat la fel ca cel de la metrou, respectiv 11 lire.

PUNCTE TURISTICE

În această escapadă au fost cu noi alți doi prieteni care nu au mai vizitat înainte Londra, de aceea, am mers cu ei prin cele mai importante puncte turistice. Am respectat o ordine anume, astfel încât să câștigăm timp.

1. Piața Trafalgar este o zonă monumentală, înconjurată de clădiri reci. Ce îmi place cel mai mult la această zonă este faptul că nu este înghesuită, dispune de un perimetru mare, ai posibilitatea să vezi străzile pline cu mașinile lor tradiționale de la o distanță perfectă, să privești în ansamblu.
  2. Westminster-Covent Garden este locul cu multe magazine de haine, dulciuri și suveniruri, preferatul meu fiind cel de     m&ms. Lumea vizitează magazinul acesta ca pe un muzeu. Este adorabil și delicios(la propriu și la figurat). 3.Piccadilly Circus este un fel de Times New Square. Zona preferată a îndrăgostiților, deoarece se află o statuie cu Cupidon. Nice, right?

4.Ne întoarcem la Westminster, pentru că am uitat să menționez străduțele cu cladiri de-a dreptul diferite. Dacă nu sunteți         pasionați de arhitectură, probabil o sa vi se pară plictisitoare.

Prima zonă este SOHO, vă las câteva poze mai jos.

Urmează zona WEST END, unde am servit prânzul. Pizzeria este una micuță, deloc fancy, dar credeți-mă: PIZZA A FOST PERFECTĂ! ATÂT. Să nu mai zic de desert: am mâncat un blat de pizza în formă de gogoșă gigantică, umplut cu nutella fierbinte. Prea bună..

Pizza Pilgrims

5.Palatul Buckingham nu cred că are nevoie de o descriere. Just take a look at the pictures

6.Tower Hill (preferatul meu) merită minim o oră, eventual să iei la pas străduțele de lângă și să te bucuri de peisaj. L-am prins și în timpul zilei, dar și seara când s-au aprins luminile. Am luat cina la restaurantul din Southwark-Bermondsey, aceeași zonă unde am stat și mai mult pentru a ne bucura de clădirile de sticlă și de podul care era de-a dreptul luat din basme.

Recomand cu toată căldura restaurantul, am mâncat o porție de paste delicioase, și să nu mai zic…priveliștea este de vis!

. Am fost dezamăgită pentru că  BIG BEN era într-o amărâtă de renovare, acoperit complet de schelă. Trist. Era preferatul meu…:)) În schimb, am făcut și o serie de poze cu faimoasa cabină telefonică, ca întotdeauna actually.

Tot în zona Big Ben-ului, de pe pod se vedea London Eye. Timpul nu ne-a permis să ne urcăm în el, dar din fericire, ne-am putut bucura de priveliște. Dacă aveți ocazia să vizitati Londra, neaparat să luați bilete pentru Lodon Eye, priveliștea de la acea înălțime este deosebită.

Mulțumesc, Londra, pentru o altă zi geniaaaaaalăăă! Ai fost friguroasă, dar ne-ai primit cu mareee căldură.